mum

kurabiyeler, fatma'cığım beni mimlemiş, beceremem dedim ama dur bakalım bi düşünelim.. 7 tane şey, hakkımda.. (çokmuş yaw..)
neyse başlayalım madem, haydi kolay gele..

1*kapısını açınca kıyafetleri üzerime yığan gardropları sevdim hep, hiç dağınık değilimdir dışardan ama çekmecelerime falan biri büyü yaptı kesin, hiç bir aradığımı ilk seferde bulamıyorum..

2*ağzımı açmadan rimel süremem.

3*hemencecik değişir ruh halim, saniyeler oynar değişmesi arasında yetişemezsin görsen bi, hatta bazen sırf bu yüzden samimiyetsiz zannederler ki, samimiyet hayatta en çok önem verdiğim şeydir. (bknz: samimi ol canımı ye.)

4*tab tuşu diye bişeyin varlığını ilk defa geçen sene keşfettim ve her kullanışımda akıl edene minnetlerimi sunarım. keza teknoloji özürlüsü bi insanım, bilgisayar hocası bilgisayarı mause olmadan sadece klayveyle de kullanabiliriz dediğinde şaka yapıyor sanmıştım, hala da emin değilim.

5*etkilemesi kolay biriyim, çok çabuk aşık olurum (ama bilirsin bunlar çabuk geçer gider, uzun sürdüyse aşık olmam işte o fena, bağlanmaya bayılırım falan..) ve birden fazla adama aşığım.

6*birsürü kate var içimde, bir tane değil. delidanalar gibi koşturup, yoruyolar beni mütemadiyen..

7*uzaylılar var. mesela ben pencerede bekliyorum gelirlerse diye.

oldu mu ki bilmem.
fatma?

8 yorum:

Adsız dedi ki...

birden fazlasına aşık olmanın sırrı nedir mrs. orange?

kalbinizi tuzla buz ettiler de, o parçacıkları birleştirme çabasında mısınız?

Madam de la Red dedi ki...

yok, mesela birisinin gülüşüne, birisinin bakışına, vay efendim ötekisinin anlayışına, berikinin sinirlenişine derken oluyo böyle şeyler.
bende tek birisini sevmek istiyorum ama ne yapcan gönül işte..
ama geçer hemen bunlar. şu sıra böylesi hoşuma gidiyor, iyi yani. rahat böyle, kimse kendisini yalnızca sana ait hissetmiyorsa senin de kendini yalnızca o birisine ait hissetmen zor olur, bilirsin.
böyle şeyler işte.

Adsız dedi ki...

''kimse kendisini yalnızca sana ait hissetmiyorsa senin de kendini yalnızca o birisine ait hissetmen zor olur, bilirsin.''


İnsanlara pek güvenmiyoruz galiba... :)

Madam de la Red dedi ki...

yoo güvenirim..
hatta haddinden fazla güvenirim.

fatoş' dedi ki...

olmaz mı cnm süper olmş hem de :D
şu birden fazla adama aşık olma olayı da güselmiş hani :D
ben de başarabileydim :D

Madam de la Red dedi ki...

evet fatoş bu ara öyle takılıyorum yani fena da değil..
ama hani gelse biri deseki sadece beni sev, severim hemen, hiç düşünmem.

Madam de la Red dedi ki...

ayy düşündüm de fazla iddialı oldu bu dediğim. yani kimin geleceği belli mi olur dimi..

fatoş' dedi ki...

hahahaha :D
eet bence bi düşün cnm yine de sen nolur nolmaz :D