''society, you're a crazy breed.''*

antisosyal bir insan, dahası antisosyal kişilik bozukluğu olan bir insan olmak istiyorum. evet. böylece belki etrafımdaki kalabalık biraz dağılır ve ben de belki birazcık dinlenebilirim!
yalnızca evden okula okuldan eve gidip gelmek, evdeyken elimde kumandayla oturmak dışında hiçbirşey yapmamak, kendim dışında hiçbişey düşünmemek, onbinmilyon tane insanla buluşmamak (onbinmilyon tane arkadaş istemiyorum ki ben!), her türlü iletişim aracından uzak dururken yine de dünyada ne olup bitiyor bilmemek, topluluk görünce kaçmak, sinemaya, tiyatroya falan gitmemek, insanlarla iletişim kurmamak, ingilizce öğrenicem diye haftaiçi 3 akşamımı mahvetmemek, kitap falan okumamak, toplumdan her türlü uzak durmak, konuşmamak, sadece hepsinin canı cehenneme diye bağırmak ve MÜMKÜNSE ŞU SIRALAR YALNIZCA DERS ÇALIŞMAK İSTİYORUM.
azıcık rahat, azıcık..
çünkü bu saydıklarımın aksi olmayı ben istemedim-istemiyorum. sosyal olmak her zaman kişinin kendi iradesiyle seçtiği bi olgu değil, ben bunun en kanlı canlı örneğiyim.
ve
lüt-
fen,
ar-
tık
yeter.

lanet olsun,
SADECE-CANIM-NE-İS-Tİ-YOR-SA-ONU-YAPMAK-İS-Tİ-YO-RUM-ARTIK. anlamayan veya sorusu olan??
...
güzel.
konu -sonsuza dek- kapanmıştır.

5 yorum:

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

hayat garip birşey. böyle insan kendi seçemiyor ne yapacaklarını öyle oluşuyor. hergün arkadaşlarla buluşmak hergün eğlenmek hergün sinemaya tiyatroya gitmek,ya da bir arkadaşının seni seviyorum demesi bazen bıkkınlık verir. işte bizim hayatda aynı şey ordan buraya burdan oraya.insanda istemez bu ama elden gelen birşeyde yok. fazla zorlamamak gerekiyor sanırım.düşündüklerini uygula o kadar,ya da sen bilirsin sorusu olan yoktur zaten.sormanında anlamı yok.

Madam de la Red dedi ki...

kendisi seçer efendim, seçer. bal gibi de seçer. ben seçemediğimden değil esasen, sesimi çıkartmadığımdan oldu tüm bunlar. seçmese kukladan ne farkı kalır, hayat kendi hayatı, seçimler kendi seçimi halbuki. iki gündür sesim hayli fazla çıkıyor ve inanmazsın ÇOK MESUDUM..
''hayır oraya gitmek istemiyorum bugün.''
''hayır seninle buluşmak istemiyorum ayşe''
''ne? buz pateni mi? hayır bugün kaymak istemiyorum.''
''bu akşam kursa gitmeyeceğim.''
vs. vs..
elden gelen çok şey varmış dimi esasen.

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

bazen öyle şeyler oluyor ki kendi fikirlerini bile söyleyemiyorsun. Benim dediğim şeyler özgürlük ile ilgili. sesini çıkarttığında kabahat sen olmuyor değilsin. seninde yoğunmuş gerçekten. benim öyle sorunum olmadı hani öyle şartlarda oluşmadı. seçimler güzel hoşta ,özgür olmayan bir ülkede kendi seçimimizden bahsediyoruz.ne garip değil mi

cihan dedi ki...

bi bildiğin vardı elbet.

sosyal bilgilerden sosyal silgilere giriş iyidir.

mutlucihan dedi ki...

burası da bir tartışma platformu değilken bir anda sosyalleşiveriyor ve tam aksine çaba sarfediyorsak aslında şu kendi ülkemizde("")... cevapsızdır bunlar. tabi ki özgür değil ülke... ülke nedir zaten? konfor?

iyi dersler, iyi çalışmalar.

burnun akınca onlar mı siliyor?.. gelip yemek filan da yapmıyorlarsa bedava.. mühim olmayabilir tüm bunlar.