az sonra gitcem de; ben burayı çok seviyorum lan!

***geçen şeyi hatırladım; ben fuşya diye bi renk olduğunu istop (bu aslında istop değilmiş, stop'tan geliyomuş, zaman içinde söylene söylene istop olmuş. evet.) oynarken öğrenmiştim küçükken. ''fuşyaaa!'' diye bağırdı biri ve koşmaya başladı ve ben öylece baktım evet.

***trabzonda ne işim mi var, hiç bi işim yok, o yüzden oraya gidiyorum. kendimi sümela'dan atıp gelcem, belki bide ayder yaylasında çığlık atarım.. artık nasıl gelirse içimden.

***kaç gündür netim kesikti benim. evet su kesmeye gelir gibi, gelip netimizi kestiler bizim. 4 aydır fatura ödemeyi unutan anneme burdan kokulu öpücükler..

***ımm.. başkaa, başka.. (gözlerinitavanadikerekdüşünengüzelkızefekti) hıh! geçenlerde yatağıma ice tea döküldü, işemişim gibi duruyor.

***su geçirmeyen mp3, kulaklık vs. yapsalarda banyoda eğlensek ne güzel olurdu diye düşünmeden edemiyorum.

***para mutluluk getirir. (ve topuklu ayakkabı da.)

***''allahtan b12'im düşük de herşeyi çok kolay ve çabuk unutabiliyorum.'' dedim bide ben geçen. (bknz: b12 vitamini eksikliği yorgunluk, sinir ve UNUTKANLIK yapar.)

***şimdi oje sürcem. bide gidiyorum. öptüm.

3 yorum:

Arzu dedi ki...

gözlerini tavana dikerek düşünen güzel kız, çabuk dön aman sümeneden filan da atma kendini:)

Adsız dedi ki...

geldin mi bari?

ben de yarın katara gidicem. evet katar. hani "kara tren katar katar" gibi...

yok, meraklanma kalmıycam. ertesi gün dönücem. :)

zaten 23 nisanda ankara'daydık. çocuklar gibi şendik, şimdi döndük istanbula.

hadi sevgiler çekirge..

ümit

kate orange dedi ki...

attım geldim.
öldüm geldim.
ölmeden birsürü daha gitcem.
ironi evet.