temmuz

temmuzun kendini nisan sandığı şu günlerde, şemsiye yeminimi bozmayı düşünüyorum gençler. çünkü insan gibi davrandıkça zıvanadan çıkıyo hava. sinüzit dedikleri yağmur yağınca ben burdayım diye bayrak çıkarıyo sanki başımdan. lakin yine de mikail'le aramız iyi.

bütün gün alışveriş yaptım, geberdim yorgunluktan, bir yandan da sinüzit.. ama sonra ''allahım daha fazla alışveriş yapabilmem için lütfen bana para ver'' diye dua ederken buldum yine kendimi.. kadınım çünkü. damarlarımdaki asil kanda mevcut bi kere alışveriş dediğin.

ben şimdi yine gidiyorum.
herşey yolunda.
ben gelene kadar herkes sevişsin.
hadi öptüm.

''gidip gelmeler bitti, gelip gitmeler başladı.''
elçin.

5 yorum:

FFatiHH dedi ki...

Bence şemsiye yeminini bozma.Bu arada sel uyarısı yapıyolardı.Sabah 4 te bineceksen biraz dikkatli ol.Üzerini sıkı giyin.Müzikler nasıl :P

Adsız dedi ki...

Harap bitap düştük çekirge. Gel artık. :))

Ümit

FFatiHH dedi ki...

neredesin,iyi misin? Everything is fine?

Madam de la Red dedi ki...

geldiiiim :)

FFatiHH dedi ki...

Hıh iyi hoşgeldin.Biz tamamen terkettin sandıydık.