god loves me.

bi tane kız varmış kambur zaman içinde,

okula gittiği günlerden birinde sabahın 9u olmasına rağmen canı çorba içmek istiyormuş: mercimek çorbası. ''çorba getirin bana yeaa'' diye gezerken, öğlen yemek vakti geldiğinde yemekhanede mercimek çorbası çıktığını görmüş, gülümsemiş. akşam eve geldiğinde annesi herşeyden habersiz mercimek çorbası yapmış. yine gülümsemiş.

sonra bigün evden çıkarken mp3üne bir kaç başka şarkı atmış fakat, aklında olmasına rağmen where is my mind'ı eklemeyi unutmuş. otobüse bindiğinde unuttuğunu farketmiş ve üzülmüş. o kadar çok istiyormuş ki onu o gün dinlemeyi, akşama kadar dilinden hiç düşmemiş şarkı.. yorulup bir yere birşeyler içmek için oturduğundaysa ilk çalan şarkı ''where is my mind'' mış.

gizli güçlerim var akıllı olun diyorum ama hepinizin aklı bir karış havada beyler.

1 yorum:

FFatiHH dedi ki...

ben de bütün gün diğer odada unuttuğum telefona mesaj gelmişmi diye baktığım anda.Daha elim değdiği anda üstelik mesaj gelmesine çok şaşırıyorum.24 saatte bir tanecik mesaj gelmiş.onu da mesaj gelmiş mi diye merak edip elimi atınca almışım.Olacak iş evet.Bi de yeni öğrendiğim bir kelimenin sürekli karşıma çıkıyor olmasına şaşarım.Lan derim.ben bu kelimeyi dün öğrenmiş olmasam.sabah öğlen akşam bir çokkez bu kelimeyi kullanan farklı farklı insanları tam anlamıyla anlayamayacaktım. derim.ama işte var böyle şeyler.Bisürü hem de.