tetristanbul

tetris'i çok fazla oynadığında, havaya bakınca da sürekli onlardan gören tek kişi olmadığımı öğrendiğimden beri geceleri daha rahat uyuyorum.
dün geceden beri. evet.
gözümü kapatınca bile kare, uzun çıbık falan görüyodum ben o derece vahim..
hep o lanet olası çubuklar yüzünden..
beklersin ve bir türlü gelmez hani; onun yeri ayrılır hep, böyle uzuuunca bir aralık hep o uzun çubuğu bekler ama o gelmez. sen ne zaman ümidi kesip, oyunu kaybederim korkusuyla o deliğin ucunu tıkayıp yüksekliği azaltma çabası içerisine girersin; işte o zaman gelir ve seni, kendisini yatay olarak diğerlerinin üzerine yerleştirmeye mahkum eder hani..

bide artık ''uluslararası'' sözcüğünü tek seferde doğru yazabiliyorum.

herneyse,
biletimi de aldım, gidiyorum yarın.
los angeles'a. hıhı.
gelince görüşürüz.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

los angelesta internet yok mu da gelince gorusuyoruz?

nedir bu "namaza gidiyorum, gelicem" hesabi? yavru kopeklere yaptiklari gibi bizi azitmaya mi calisiyorsun yoksa cekirge?

(yazarini ozleyen) umit

Madam de la Red dedi ki...

istanbulda interneti kesmişler duyduğuma göre.
ben biriktirip gelice yazarım.(yalan. hiç bi yere gidip gelip de birsürü yazdığım olmadı.)
ama çok yoruldum ümit. ben oraya kendimden bile uzaklaşmaya gidiyorum.
internet ölsün.

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

los angeles evet güzel bir şehir herhalde
görmesekte gitmesekte orasıda bizim köy sayılır
güzel güzel,gidipte gelmen umuduyla.
hoşçakal.
yolda alabama iyi gider.

Ben dedi ki...

yuppi demeli ozaman (:

Madam de la Red dedi ki...

istalbula gittim onu bi bilin gençler.
los angelas a da giderim ama.
yaparım yani.

Adsız dedi ki...

çekirge istanbulu mesken mi tuttun?

"Gayri dayanacak özüm kalmadı
Mektuba yazacak sözüm kalmadı"

ümit

Madam de la Red dedi ki...

geldim ayol.

Adsız dedi ki...

pek teatral bir yanıttı, güldüm valla..

hoşgeldin çekirge. yine şaşırt bizi.

ümit

(inanılır gibi değil; şarap içiyorum bir yandan, doğrulama kelimesi "wined" geldi. pes!)