ne güzel beraber gezeriz öküz öküz


Kate: lan şimdi siz büsbüyük olunca (onlar büsbüyük olcak ben hep böyle kalcamya onu diyorum. evet.) abdul'len evlencenizya, söz ver hamile olunca hep ikimiz gezcez!.
Esra: tamam çocuk da doğunca üçümüzün olcak zaten.
Kate: ne güzel olur lan... böyle ben seni arabaylan bi yerlere götürürüm falan, poşetin falan olursa onları taşırım.. hava atarım ''baaaaak benim arkadaşım hamile'' diye burnum havada bakarım herkese. zaten ben ağlarım ki hep:L dayanamam.. (hatırlatma: biz Esra'ylan 14 yıldır...ayy neyse işte ben bunun sümüklü halini bilirim o kadar diim..)
Esra: niye sen beni gezdiriyomuşsun ikimizin de olsun..
Kate: hııı, olur bana uyar. zaten havadan hamile olunuyoya, adama ne hacet!? bi tane de benim olur o zaman...evet. (sanki adam olsa.. töbe töbeee -ben aslında böyle değildim kurabiyeler. inanki değildim, değilim yani.-)
Esra: ne güzel olur beraber gezeriz öküz öküz.
Kate: rgkjrtkhtojhkytjuypkuıploıiuşl tabi zaten ben psikolojini bozarım yoksa senin, gittikçe varile benziyosun esra falan derim. ağlarsın böyle. hıhı. evet.

Hiç yorum yok: