oysa..

bazen çok üzülüyorum sana böyle davrandığım için. hani böyle görüyorum ama görmemişim gibi yapıyorum falan... ama inan(ın) istemeden hepsi. zaten ben hiç istemedim ki böyle olsun... böyle olmayabilirdi oysa; bilirsin işte, bazı şeyler... gerçekten tanışmak istediğimde tanıtamam ki ben kendimi..
senin tanıdığın, ben değilim dicektim oysa sana, durmadın, dinlemedin..
hani bazen çok üzülüyorum böyle davrandığım için dedimya, işte o çok üzülmediğim bazenleri de böyle teselli ediyorum kendimi, diyorum ki:
durmadı ki, dinlemedi bile..

öyle işte.

2 yorum:

Onur ÇAYIROĞLU dedi ki...

"gerçekten tanışmak istediğimde tanıtamam ki ben kendimi.."

bugün böyle oldu aynı. tanışmak istedikçe ağzım kurudu, dilim dolandı. salak supuk konuşmaya başladım. oysaki tanışmak için, kendimi tanıtmak için sağ kolumu verirdim. yüreğim kıpırdandı uzun zaman sonra. gözlerinden kalbime sıcacık bişey aktı, temizledi paslanmış yüreğimi. o değilde ben aşık oldum galiba :D

Madam de la Red dedi ki...

wuhuwww. tebrik ederim. nasıl becerdin?
harika haber. hele ki tek ihtiyacımız aşkken..
(bknz: all you need is love)