Ders(im)

çocuğun adı bile Dersim.. ben napıyım.
duramam ki ilgilenmeden,
isyanla falan.
ben dursam o benle ilgilenir..
bu bir tesadüf değil.
evet.
eminim.
-herkesin evine haftada iki kere, ikişer saattten ismi Dersim olan bi çocuk gelmez.
hele ki matematik falan..
hikaye yani.
kesin var bunda bişi ben diim.
(-kesin beni sınıyolar. evet.)

2 yorum:

mr_lonely dedi ki...

İsyan et sende :D
Ama kan dökmeden isyan et. :DDD

kate orange dedi ki...

ben zaten isyanlardayım adamım(:
hem de ''kan dökülmesine''...