çok becerikliyim ki ben.

bugün bütün söküklerimi diktim. giymediğim kıyafetlerimdeki sökükleri bile. oturdum bildiğin iğne iplik.. hatta benimkiler bitti, gittim diğer gardroplara baktım; dikecek bişey bulamayınca da sağlam olanları söküp yeniden diktim. 1kilometre ip harcadım ben bugün.
çokeğlendimgörsenbi. (çok becerikli olduğum mesajını aldınız umarım??*1)

bugün söküklerimi diktim,
geçen gün de Beri'yle künefe yemiştim,
şimdi de çikolata yiyorum, (tanrım, ben her zaman bişeyler yiyorum..)
önümüzdeki hafta herhangi birgün de (birgün ayrı yazılır: bir-gün), azize kek yapıyo olabilirim mesela, kimbilir.. (çok becerikli olduğum mesajını aldınız umarım??*2)
hayat böyle işte.
süprizlerle dolu..

7 yorum:

beisa~ dedi ki...

hey! ama geçen sene bi haberler çıkıp bu burçların taa çok eskiden yapılan güneş hesabına uymadıı için, sürelerinin kısaldıını, bu yüzden de 13. burcun çıkması gerektiini falan söylüodu :) belki de kaybetmemişsindir iddiayı? :)

ama durum böyleyse ben balık deilim, yine de senin için bunu sorun yapmayabilirim kate'cim! :)

Madam de la Red dedi ki...

beyza aramızda kalsın ama :s
ben 10 tane burç var dedim.
evet yaptım bunu.
bence aziz kekten daha fazlasını hakediyo.
sence?..
evet evet.
yanında börek falan da yapıyım ben en iyisi.

Özgür dedi ki...

Bu yazıyı yazmasan ölür müydün?
Sözüm vardı becerikli bir kız bulursam evlenme teklif edeceğim demiştim. :D :D
Kaçış yok edicez artık.
"Benimle Evlenir misin?"

(Ne olur kabul etme :S :S)

beisa~ dedi ki...

hım, haberi yanlış hatırlayıp aslında burçların sürelerinin uzadıını ve sayılarının 10a düştüünü söylesek azize? :)

gerçi şimdi çocuğun canı kek falan çekmiştir :) biraz daa bahsedersek benim de çekecek de, ordan biliorum (a)

Madam de la Red dedi ki...

wuwww. mecburi de olsa hayatımın ilk evlenme teklifini aldım. tanrım çok heycanlı. sırf nolur kabul etme dediğin için kabul etmiyorum bak yoksa..

beyza. nasılolsa bigün karşılaşcaz. sözüm olsun sana da kek yapcam. hıhı. evet. neli seversin canım arkadaşım.

beisa~ dedi ki...

aa :) evlenme teklifi aldıın ve onu reddettiin ana tanıklık ettim sanırım :) çok eğlenceli :)

keki de portakallı severim sanırım :) sen neli yaparsan yap yerim ama zaten :D oleyy..yup!

Madam de la Red dedi ki...

ahahhaa:)) portakallı kekle birgün yanınıza geleceğim matmazell:);)