hani

hani sen böyle bi başına gidiyosun uzaklara, bilmediğin bi şehirde saatlerce yürüyosun ıpıslak, yeni yerler görüp, yeni insanlar tanıyosun, kendini vapurlardan sallandırıyosun, martıları görüp hüzünleniyosun, gözlerin yanana kadar güneşe bakıyosun..
sonra geri geliyosun ya hani,
hani evin bıraktığın gibi -aynen- yerinde duruyo ya;
sanki sen hiç gitmemişsin gibi,
sanki yalanmış gibi..

anlamıyorum.

-bence evrenin en büyük şakalarından biri de bu. evet.


bide bi şarkısı var bu yazının.

''i miiiss youu.. kiiiisss you...''

10 yorum:

Adsız dedi ki...

bazen de tüm yasadiklarinin yalan olmasini, döndügünde her seyin ayni kalmasini istiyosun ama birak ayni kalmayi bazen dönemiyosun bile, bu ne oluyo o zaman??
Hosgeldin, gözlerimiz yollarda kaldi :)
deniz

Madam de la Red dedi ki...

muallak işte.
ya da ne biliyim hepsi bi çeşit şakadır belki de.
belki de gülüyodur tanrı bizim bu şaşkınlığımıza.
kimbilir?
ben bilmiyorum da?

Madam de la Red dedi ki...

ayrıca da hoşgördüm(:

Mavi Kuş dedi ki...

Fotoğrafın yan olması çok garip olmuş,çözmek için uğraştım biraz ne olduğunu.Hoşgeldin.

Yıldız Kız dedi ki...

bkz.*Katılmak.Ama güle güle katılmamak.Güle güle dememek hoşgeldin demek.*Fotoğraf pek hoş demek.

Profösör dedi ki...

Biz plan yaparaız hayatımız için. Yukarıdan tanrı bakar bize gülümser.

Adsız dedi ki...

bu fotoğraf neden benim boynumu ağrıtıyor çekirge?


adsız ümit

Madam de la Red dedi ki...

dünyamız böyle.
benimkisi böyle yani.
hep ağrıtıyo;
bakmaktan boynumu, düşünmekten beynimi, bağırmaktan boğazlarımı ağrıtıyor.
mad world.

Adsız dedi ki...

hmm... demek sen de sağ kulağını omuzuna dayayıp bakıyorsun bu resime.

zor.


adsız ümit

Madam de la Red dedi ki...

sevgili ümit;
''kim gerçekten bakabilmiş ki içine..''
diyor cenk abi.
cenk taner.
:)