''1 saat 61 dakika olsun'' ?

''milli'' kütüphane.
bildiğin ulusal böyle.
national.
''bak bu bizimmm'' demek için hepsi.. (with the 'pışııık' yapma efekti.)
alın lan sizin olsun..
bana biraz müzik, biraz anıl-erdem.. biraz çay, belki biraz çekirdek.. sahi çekirdek çitlerken siz de kendinizi çok umursamaz hissetmiyo musunuz? ben hep gülüyorum çit çit çit.. düşünemiyorum çekirdek çitlerken ondan mı ki acaba? sadece ağzımdaki kabuğu alıp oraya buraya atmaya odaklanıyorum. çok da sevmiyorum ama çok güzel bişey çekirdek çitlemek. tanrının en büyük nimeti hatta(!) bence.. ama -dikkatinizi sündürür bırakırım- ''çekirdek'' değil, ''çekirdek çitlemek''.
sonraaa; biraz güneş, biraz kuş, biraz çerçeve, biraz pencere.. biraz film ve mümkünse biraz huzur verin ve (rica ediyorum; ben hümanistliğimi yitirmeden) çekin gidin..

ayrıca kütüphane duvarına ''1saat 61 dakika olsun'' diye yazan adama sormak isterim: ne yapcan adam sen o 1 dakikada çok merak ediyorum ben.. hayır yani çok lazımsa ben benimkilerden vereyim..?
aşık mı oldun sen naptın? hani böyle kuşlar çiçekler böcekler? la laa la laaa falan?

ha bu arada, bu aşağıdaki resmi de ben yaptım, sizin için.

3 yorum:

arzu dedi ki...

harikasın:D

Madam de la Red dedi ki...

estağfurullah efenim teveccühünüz(H)

FFatiHH dedi ki...

resmin bu güzel yazıyı gölgede bırakacak derecede güzel :) Çitlerken çekirdek..boş boş bakmayı bende yapıyorumm..nasıl geçiyo zaman anlamıyorum..