mad world

''bir ömrümü yalnızca sevgi vererek geçirebilirdim,
ama sizin vermeye; pek değil, hiç vaktiniz olmadı..''

aranızda, benim niye hala -ısrarla- sizi sevdiğimi bilen biri varsa sevgili insanlar; bana bi gelebilir mi acaba? bir-iki bişey sorucam da.
cidden merak ediyorum çünkü, niye yani?

tamam evet güzel müzikler, filmler, resimler falan yapıyosunuz, dans falan da ediyosunuz da, ne biliim.. sizce akıllıca mı yani şimdi bu benim yaptığım?



ayrıca flamenko öğrenmeden de gitmicem bu dünyadan bu böyle biline!!

aaaa-rııı vız vız vız...
aaa-rıı vız vız..

2 yorum:

*kelime jonglörü* dedi ki...

Sanırım biz buyuz canım.Elden ne gelir:)

Profösör dedi ki...

Öğren tabi..