5'li falım sakız

marketlerde 10 ve ya 5 kuruş kalmadığında para üzeri olarak sakız, şeker vs. verildiğine hepiniz şahit olmuşsunuzdur. bana hep aslında 5kuruşları varmış da bilerek vermiyolarmış gibi geliyo, sapık mıyım neyim bende bilemedim ama öyle hissediyorum ne yapayım.

evet bana da sakız, şeker falan verdiler, nerden bildin? ama 5'li falım paketini açıp da içinden bi tanesini avucuma tutuşturanına da sonunda şahit oldum. ''ne zahmet ettiniz.. çiğnenmişi yok muydu??'' bakışı atmama neden olan bu davranış, tezimin doğru olabileceği konusunda da delil teşkil etmekte. hadi tamam bana 5 kuruşun yok, olmasın da, ne önemi var ki. ama açıp içinden birini hiç gocunmadan elime tutuşturduğun 5li falım paketinde kalan 4sakız kimin acaba marketçi amca? hııı?? peşin peşin kabul ettin, 4 müşteriye daha 5 kuruş yerine sakız vereceğini, yanlış mıyım?

ama bence yine de şanslıyım. neticede vivident kutusunu açıp, parmaklarını kutuya daldırdıktan sonra ''al bakiim şurdan 2 tane en nanelisinden'' de diyebilirdi.

hep beni bulun böyle emi. iyi oluyo yani.

Hiç yorum yok: