''Hoy Lu-Lu şarkısını söylesin her gece''

ben her gece ''hoy-lu lu'' şarkısını söylerim sana eğer istersen. gerçekten. hem zaten canım seninle fıskiyelerde ıslanmak istiyo.
güneş denize değsin ve güneşin değdiği yerden bi evim olsun istiyorum. kapı zili mızıka gibi çalsın. hiç susmasın istiyorum o zil. bi tane de ağaç olsun; öyle kocaman olsun ki evden büyük olsun. sağlam bi dalına iyi de bi salıncak yaptık mı seninle şöyle, sanıyorum bi martı görmüş kadar mutlu olurum. akşamları orda bağıra bağıra hoylulu şarkısını söylemek istiyorum sana. sen de ben şarkı söylerken, arada kapının ziline basarsın? bizden başka kimse duymaz ama başkaları duyacakmış gibi bağıralım istiyorum. sallanırken yer çekimi kanununa(!) karşı gelip uçalım ve seninle ilk ve tek şuçumuzu böyle işleyelim istiyorum. sonra dünyaya paralel durup, dünyayla aynı hızda dönelim. biz dönmeden de döner ya; olsun, sanki biz dönüyoruz diye dönüyomuş gibi yapalım yalancıktan. biz hiç ağlamayalım, bulutlar biz ağlamaklı olunca bizim yerimize dünyaya ağlasın istiyorum. 27.07.2007 ''bak ve gör; yaşam düşlerdedir..''

Hiç yorum yok: