ışınlanan kaktüs

gülşah: ''ya ne dicem.. hani ben böyle uzaylı fetişisti bi insanım ya, böyle ışınlanma falan olsa keşke diyorum hani hep, belki bu pek de iyi bi fikir değildir. yani düşünsene, hırsız eve girmek istiyo, çatt ışınlanıveriyo evin içine falan. korkarım lan ben.. sapıklar falan giriverir içeri...''

aylin:''abla manyak mısın? oturup bunu mu düşündün?''

4 yorum:

Kısaca Fd dedi ki...

offffff sen hiç kötü yazmazmısın beeeeeee :))

kate orange dedi ki...

çooğğhhh ayıp..

Mavi Kuş dedi ki...

Bi güvenlik sistemi oluşturulur sapıklara,hırsızlara karşı.Bende düşünmüştüm bunu.Yalnız değilsin.

kate orange dedi ki...

dimi yani bencede bunu düşünmem normal. kardeşim bi tuhaf benm.