soru:ben giderim o gider, arkamdan huyhıuı hubaroyyyy eder? cevap: elektrik süpürgesi. evet.

11buçukta kalktım. ne güzel diğğ mi bugün benim okulum yok.
hayır güzel değil işte. sabahtan beri yemek ve temizlik yapıyorum. hani söz vermiştim ya, hıh işte yeşil fasulye falan yaptım. çok güzel oldu. ellerime sağlık.

bide fasulyeleri böyle kırarken pıtt çıt diye bi ses çıkıyoya, allahıımm nasıl güzel bi ses o öyle!! nasıl bi haz veriyo insana. çok fena. sapık gibi gözlerimi kapadım fasulyeleri çıtlattım falan. evet. benim uçlu kalemlere karşı da aynen böyle zaafım var zaten. dün çünkü sırf bu yüzden kitapçıda rezil oldum. bknz: kalem ele alınır, arkasına basılır çıt çıt ve ''uwwww'' diye garip sesler çıkarılır.

ayrıca bence aylin babam ve ben çok pisiz. çok fazla süpürdüm çünkü. aklın hayalin almaz yani o derece. banyoyu bile süpürdüm. -şaka değil lan gerçekten!-
bide evi süpürürken aklıma şey geldi. geçen hafta beraber çalıştığım kız ne salaktı lan. valla bak. kız sürekli şöyle konuşuyo ne sıkıcı: '' işte osman vardı bizim, benden hoşlanıyodu o. sonra osmana ben postayı koyunca onun bi arkadaşı vardı ali, o bana yazmaya başladı inanır mısın. ama çok hoş çocuk görsen bi. sonra bu osmanın arkadaşı alinin amcasının oğlu var, bu beni gördü, bi süzmeler, bi bakışlar falan. ama onu beğenmedim ben gözünde kirpik falan vardı. ayy bak ne dicem bunun halasının kızı var o bile yazdı bana düşünebiliyo musun. hatta onun annesi..'' ayıp lan. ben olsam utanırım. hadi hepsini geç, daha bir gün bile olmamış tanışalı. yazık lan. valla. tek çalışıciim bundan sonra. prensipli bi insanım ben. (prensibini yerim senin ben. prensipliymişmiş..)
hah bide geçen gün bana balyoz diyen şahsiyet kelime haznesini zorlayıp beni neye benzeteceğini iyice şaşırmış olacak ki; ''günaydın yıldız tornavidam'' falan diyo bana??? hayır yani çiçek falan de dimi? tornavida ne lan?? başında yıldız var diye güzel bişi mi sanıyo onu nedir bilemedim ki ben. neyse burdan tüm blog alemi adına kendisine acil şifalar diliyorum. gülmeyin. herkesin başına böyle şeyler gelebilir.
o değil de turgut vardı bitane, nolduki lan ona??
ben ölüyodum onun için siz bilmezsiniz. küçüktünüz o zaman.

neyse; öptüm.mıncırdım.gittim.hoşçakal-tabi kalabilirsen-tatlım.

ne zaman ders çalışcam lan ben. anne lan.. gel artık.

renklerin içindeeee renkleriin içindeee..dırıdım dırıdım dıptıss...

Hiç yorum yok: