aspiratör

bizim çalıştığında kamyon gibi ses çıkarıp üzerindeki baharatlıkları yürüten bir aspiratörümüz var.
bide sigara içtiğimde artık başım dönmüyor diye bir daha sigara içmicem.
şaka.
çünkü burayı annemin okuyor olması bile bunu değişmez..

ve siz erkekler:
merak ederseniz diye söylüyorum; hiçbirinize güvenmiyorum.
güvenmiyor olmam, yaptıklarınızı ya da yapacaklarınızı umursadığım anlamına gelmesin, ya da istiyorsanız gelsin;
keyfiniz bilir.
bunun birsürü nedeni olabilir ama gerçekte canım güvenmek istemiyor.
keza ben de güvenilecek biri değilim.
bence güvenmeyin.
yani ben olsam bu saatten sonra benimle aynı yolda yürümem.
öyle elimi taşın altına falan da koymam..
isterseniz duvarlarıma çarpa çarpa nasır, ağlaya ağlaya yosun tutun.
ger
çek
ten
hiç
umrumda
değil.

çünkü boğazım çok kötü ağrıyor.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili cırcır bö... pardon çekirge;
öyle şenlik şenlik gezersen ağrır tabi kıçın boğazın... :)

ümit

FFatiHH dedi ki...

Yorum yaptıydım tam.Sonra kelime doğrulamaya gelince o kelimeyi yazmak gelmedi içimden ben de resmini çektim gönderdim :) işte burda :))

Madam de la Red dedi ki...

ahhaa:D:D yarıldım:))
benim blogumdan da bu beklenirdi zaten:D