6 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili çekirge,
haklısın, büyüyorsun. pek hüzünlü yazmışsın bugünlerde. sana bunların hepsinin geçici olduğunu söylemek haddime değil elbette, ama geçiciler.

nasıl oluyor da hepiniz birer eşşeğe aşık oluyorsunuz desem daha doğru olurdu belki.

neyse ki yağmur ıslatmış bir güzel ruhunu, bedenini. azıcık işe yaramıştır umarım.

hadi artık yazı karşılayalım; bahar geçti...

ümit

Unknown dedi ki...

:(
sen de bir çiçeksin ki, içinden bal çıkan hanımeliler gibi...:)

Madam de la Red dedi ki...

geçer ki zaten neler geçiyo.. yani ben neler geçirdim bu ne ki: altüstü sümüklü bi oğlan.
it's allright. dont worry.(ümit)
ayy arzu bak canım istedi öyle dedin. bizim bahçede oluyo yazın onlardan ben oturup emiyorum onların balını.
bu arada çok cani bi kadınım sanırım.. düşünsene sevgilin elinde hanımeliyle gelmiş sen oturmuş yiyosun..
yani niye bilmiyorum ama kendimi o karede gördüm bi an, çiçek yerken...

Unknown dedi ki...

bence hanımeliler içindeki balı keşfettiğimiz ve afiyetle yediğimiz için bize minnettar olabilir:D

Madam de la Red dedi ki...

valla ben hanımeli olsam küfrederdim.

Yıldız Kız dedi ki...

I'm sad and this is a flower......