civciv çıkacak

bugün konferansta çişim geldi. ama sağım solum doluydu hep, bide ortaya oturmuştum, kameralar falan; kate ayağa kalkar herkesin dikkati dağılır vs.. (çokhavalıyımçokdikkatçekiyorumçünküben)
sonra işte çişimi tutmaya karar verdim, tuttum, sonra bıraktım falan.
sonra da ordan çıkıp evime doğru yola çıktım ve yoldan 2 tane civciv aldım.
birinin adını ''gözlerimizhiçyanmaz'' diğerininkini de ''enküçüğümüzbileağlamaz'' koydum.

gözlerimizhiçyanmaz alkolik gibi, ''beraber çok eğlencez kadın'' diyo sanki bakarken. enküçüğümüzbileağlamaz'ın da ilk geldiğinde gözleri kapalıydı, üşümüşlerdir diye saç kurutma makinasıyla ısıttım, şimdi ikisi de hoplayıp zıplıyolar içerde.
gidip müzik açayım da salak gibi öyle boşu boşuna zıplamasınlar.

tamam sizin yerinize de öperim.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

mukemmel ad koymussun civcivlerine. lakin okula kayit olunca bundan pek hoslanmayacaklar. :)

umit

Madam de la Red dedi ki...

öldüler.

Madam de la Red dedi ki...

biri öldü diğeri tekrar canlandı.

Adsız dedi ki...

cok uzuldum...

umit

Madam de la Red dedi ki...

öteki de canlandı!
güneşte duruyolardı kıpraştı falan, su içirdim. şimdi iyi!

Adsız dedi ki...

cok komik bir kızsın çekirge :))

umit

Madam de la Red dedi ki...

yaa ama gerçekten öyle oldu, yalan değil. hatta kardeşimin ağlamasına uyandım ben sabah, civciv ölmüş diye oturmuş ağlıyodu. böyle apışıp kalmış yere, hiç bi tepki yok gözler kapalı falan.. biz gözden çıkarmıştık onu ama sonra kıpraştı falan.
ulu tanrım!
(:D)

Madam de la Red dedi ki...

ikisi de öldü.

Adsız dedi ki...

biliyorum, doğrudur bu kez... aynı hatayı yapıp (çarşıdan civciv alıp) aynı acıyı yaşamıştım seninle aynı yaşlarda.

başınız sagolsun ailecek.

ümit

Madam de la Red dedi ki...

zaman geçtikçe şunu farkettim ümit; bence iyi oldu öldükleri, başım şişmişti kaç gündür civviik ciiiivk diye öt öt öt, bi destur lazımdı. evet. şimdi sessiz sakin ve huzurlu heryer. ohh mis.

Adsız dedi ki...

burnun uzuyor pin.. çekirge.

ümit

Madam de la Red dedi ki...

gerçek bak.

FFatiHH dedi ki...

ben de gözlerimin önünde ölen civcivlerime ne yaptığımı anlatsam çok gülersiniz ama anlatmam..çünkü gülersiniz işte.
Bu arada geçen sana anlattığım civcivler tavuklar horozlar vardı ya..hepsi ölmüş..valla.10 tavuk 4 horoz ve 7 8 tane civciv vardı bizim.