today is the most beautiful.

ben böyle ölcem.

10 yorum:

yufkayureklikelgobekli dedi ki...

Bir koltuk da ben istiyorum.

Adsız dedi ki...

çünkü çekirge, bugün benim doğum günümdü...

ümit

Madam de la Red dedi ki...

doğum günün kutlu olsun da ümit.. ikizler burcu be adamım? sana da yazıık bana da..

ne güzel oluyolar dimi.. bunun için hususi uçak alıp düşürcem. binmek isteyen buyursun gelsin.

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim çekirge.

hıı, ikizler. herkese yazık. öyle diyorlar...

gerçi memnunum ben halimden.

ümit

yamesin dedi ki...

Sen ölme :d

Madam de la Red dedi ki...

bende memnunum bende hıı.(ümit)
olmas.(rory)

yufkayureklikelgobekli dedi ki...

Bak görünce aklıma düştün :)

http://www.youtube.com/watch?v=5q0VE_fpdNI

Madam de la Red dedi ki...

açılmıyo yufkayüreklim..

yufkayureklikelgobekli dedi ki...

yutupun oralarda yasaklı olmasından ileri gelen bir teknik aksaklık olması lazım ama kabaca sözleri şöyle;

Biz gideriz ölüme agzımızda jelibonlar. Sen takma kafana bosver, kal yerinde gelir onlar. Yere düssem çok kanasam, aglarım ama hiç üzülmem. Düşsemde en sertinden yine ben, kalır izleri yinede çizilmem. Artık yollarım tıkanmalı, eski günahlarla yıkanmalı, artık yollarım tıkanmalı, bana değen her beden yıkanmalı. Biz gideriz ölüme dilimizde senin şarkın, dünyaya geldin sen bi kere, burası senin lunaparkın...

Madam de la Red dedi ki...

yok yaa.. kesin tanrının işi.
kesin!
canım sıkkınken hep böyle oluyo yahu..
bu şarkıyı tanrı mı yollattı sana çabuk söyle?! (elimdesilahvaröylehayalet. hayalet değil hayal et.)