masal

düşününki sevdiğiniz adam da sizi seviyor(muş) gibi davranırken onun zaten bir kız arkadaşı varmış,
ve bigün size gelip o kızla bitti demiş, zaten çoktan bitmişmiş(!)..
sizin için o anda bunlar zaten sorun değilmiş, elinizde paramparça olan bişeylerle uğraşıyormuşsunuz zaten; kalbiniz gibi..
ve artık ne istediğini bildiğini söylemiş size..
bu sefer sahiden de doğru söylüyor gibiymiş(!) ve siz (yine) inanmışsınız..
ama zaten zamanla görmüşsünüz; ne istediğini bilen haliyle bilmeyen hali arasında bir fark yokmuş..
misal sonra da arkadaşından; bu yaz o kızla amerikaya gideceğini öğrenmişsiniz..
aradaki adam sizin de arkadaşınızmış ve diğerine ağzınızı açıp tek kelime edememişsiniz duyduklarınızla ilgili..
ve siz bunları bilmiyormuş gibi davranıp bu konuyu son kez açtığınızdan beri,
adam sanki herşeyi mahveden sizmişsiniz gibi davranıyormuş falan mesela..

hani mesela diyorum,
olabilir yani,
hayat neticede.
benim başıma da gelebilir.. (!)

----o----

bulutların en çok şu halini sevdiğimi daha önce söylemiş miydim?..

3 yorum:

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

hep miş miş, yapıcakmış olacakmış olmuşmuş.
o da güzel aslında da.
bunun birde belki de tersini düşünmek gerek.
seviyormuş gibi davranmak, bu çok zor olsa gerek.
insan ,rol yapan bir canlıdır derler,doğrudur herhalde bu.
cinsiyeti pekte önemli değil aslında.
ya da şöyle düşünelim efenim.

düşününki sevdiğiniz bir kadın sizi seviyormuş ve ama biryandan da aldatıldığından haberi yok o adamın ama ilişkisine öylece devam ediyor.ve seviyor.

Böyle şeyler işte..

iki taraftada olma olasılığı yüksek.

Madam de la Red dedi ki...

olabilir.
beni ve onu da seviyor olabilir tabi.
ama ona sorsan 2. adam olmayı kabul edecek mi orası meçhul..
ben varım derse bende varım.
bende aynı anda 3-5 adamı sevdim.
zaten burda mevzu onu beni seni sevmesi vs. vs. değil.
söyleyebilirdi ne biliyim..
aslında ne olduğu tam olarak da mühim değil şu an,
canım acıdı mı; acıdı.
ha kimseye yakındım mı; hayır.
çünkü buna ben izin verdim.
inanmayı ben seçtim.
sonuçlarına da ben katlandım ama şunu biliyorumki bu kadarını haketmedim..
off neyse yoruldum.

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

acımadan olmuyor.
söylemek çoğu zaman çok zor.
bunu başarmak büyük birşey,evet birşey.
cesaret gerek bu şeyler için.
doğruyu söylemek önemli olan,ama doğruyu söyleyince onunda içinde başka fırtınalar kopar belki.
hayatta 3 5 kişi sevmek, evet hayat bu işte.
inanmakta yolun yarısı,tabi karşıdakide inanırsa.